Wednesday, February 2, 2011

Apabila Gambar Dipetikk

Helooooooo Hyee hyee okay name blog dah ditukar ye dari ape tuhh alaa haaa cheeqqaa mozterella apa gejadah aku letak name tuh pon still tak paham yeee kemusykilan so ditukar kepada Story Si Buntal haha nama buntal tuh telah dianugerahkan oleh yb Haikal Zaidi haaha

Next nak cerita smlam punye photoshoot bersama darah daging tersayang a.k.a adik saya yeee so sbab Cny kan so saya telah menyarungkan tube dress colour merah semangat okay heee so kat bawah nyh photo yang sempat dipetik yee sebab kami asyik ketawa sebab kelakar okay nak berjalan tapi petik gambar lama gilaakkk


ouhh hyee itu lah tukang taip Si Buntal










yang ini darah daging saya cik kenit Sofea Razak


yeah dan itu kami


p/s mak datuk malam tati dah feel macam rakyat palestin pulak bunyi bunga apii fuyooo brape juta dah dibakar tuhhh tapi tunngu raya puasa nanti kita lawan hahaha (ketawa jahat)

3 comments:

  1. cute lah style korang pakai selendang. no pin yea?

    ReplyDelete
  2. heeeyy sayang hee thanks pakai peniti jee senang tapi tuh lahh kena hati hati hee

    ReplyDelete
  3. ouh. great! chantek. <3 tp kalao aku yg buat mesti disaster glerr. -,-

    ReplyDelete