Saturday, February 26, 2011

Kesihatan Mencapai Tahap Darurat

ouuhhhhhhhhhhhhhhh!! kenapa sekarang awak datang demam oi nanti nanti tak boleh ke saya dah lah nak exam nyh waduuuuuuhhhh sakit tekak melanda sangat sangat menyeksakan okay then bangun tidur the next day hidung plak tersumbat poor me hhaha then bangun lagi next day kepala pusing waduh waduh kecelakaan deh hahah so sad kalau nak exam jee for sure akan jadi macam nyh hmmm. Tadi pergi tusyen pon muka alahai mintak simpati mmelampau ingat buat muka macam tuh boleh score add math plus plus kan haha

haaa nyh muka saya pergi tusyen ye haha suci je konon kan (saya tak seputih tuh pon yeee cahaya cinta je tuh haha )

harap harap demam akan slow down secepat mungkin sebab saya nak exam dgn jaya nyer hmmm kalau sehat pon saya blur lagi lah kalau berpenyakit haha


p/s rindu awak lah ex boyfriend sangat sangat thank you

No comments:

Post a Comment