Saturday, March 5, 2011

aime peindre shirts images

huhh another boring day and sooooo boring dengan di tambah tasa perasa kurang sihat wahhh awak mmg tubo zqa razak padan muka soo entry kali nyh nak cter hobi kite lah (feeling macam budak tadika kene tnye soalan apa hobi awak?) haha so hoby saya aime peindre shirts images so dengan bermaksud sukamelukisgambarbaju heee so itu lah hobi saya dan bukan setakat hobi tapi cita cita wahh ayat yeee saya brcita cita tinggi untuk jadi fashion designer yeahh mmg skrg i've got nothing idea about fashion but dah suka kan so what to do



so nyh hasil kerja boring saya and sudah terbukti kejadian berlaku di sekolah dengan bedal pkai test pad lagi haha peace !




ouh yee saya bukan lah budak freshie yang terjumpa tumblr and tengok pic lawa lawa terus berubah hati kearah designing tetapi dengan yakin nyer saya mmg dah lama suka stuff macam nyh yee (walaupun sudah terlanjur mengambil sunject ingineering untuk spm takpe saya redha) hahah ayat geli geli and haa saya dah bace novel andai itu takdirNYA (sorry saya tahu novel tuh dah basi) tapi takpa saya suka jugak dan terima kasih sebab buat saya jadi drama queen haha

p/s duntak montel rindu duntak ! <3



No comments:

Post a Comment